Monday, 18 May 2009

Naikkan..

nampak tak layang2 itu di udara?
petang semalam sebelum antar zaimi balik aku gi main layang2 lagi..
dan semalam aku berjaya naikkan sendiri layang2 itu..
(^^,)


hehe..


7 comments:

  1. bestnyer..nak main gak ler!! bleh x?

    ReplyDelete
  2. oh tahniah!

    pasni kalo layang2 tu terlekat kt pokok pun kna blajar gak turunkan sndiri keh =)

    ReplyDelete
  3. gak salah tuh main? karena sepertinya cuacanya mau hujan begitu :)

    ReplyDelete
  4. gieyana: main la :)

    bijan: mmg pon, semalam tersangkut gak kat pokok mase landing..huhuu~

    zener: KL mmg awan cmtu.. tak hujan pon.. haha~

    ReplyDelete
  5. teringat tyme first tyme mean layang2 dlu.
    berlari cam org gyla,layang2 naek kjap je.
    eheh

    ReplyDelete
  6. howwww! lame ta main layang layang. last main mase kecit kecit. seingat kite umur kurang dr 7 thn. tadika kot! gile lameeee! rindunyeeee. :)

    ReplyDelete
  7. atok: btolkan teraju dia, nnti aik lame macam akak nye layang2 ;)

    nadia: gi main! gi main! hehehe!

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car
BOOK YOUR RIDE HERE