Monday, November 16, 2009

Untuk Bulan

Bulan, aku cube nasib ye..hehe

bersame tapir..tahun 2006..

di Terengganu..tahun 2008..
 

di pudu.. tahun 2009..
 
  
kat Sekayu Terengganu.. tahun 2005..

ko nak pilih yang mane? ngeee~

12 comments:

  1. eh pesal semua org masuk contest cik bulan?aku?waaaaaaaaaaaaaaa nak juga

    ReplyDelete
  2. ahaaa
    utk linda/cik bulan
    cute sume gmbr syazni

    suke yg pegang kelawar tuu
    he

    ReplyDelete
  3. takamine: masuk ler dik oi..huhu

    anisa: thanks! gambar tu yg paling lame sekali..huhu

    ReplyDelete
  4. syazni aku ambik pic 1st & 2nd tapi hanya 1 pic je yang masuk contets ye.. heheheh
    enfon kite sama la...
    eheheheheh thank sebab sudi join

    ReplyDelete
  5. gud luck ya sama kamu..hope menang nnti..
    nice shot!

    ReplyDelete
  6. bersama tapir. vote!

    sbb dulu ngn tapir tp skarang dah ngn zaimi. tak terbalik dunia. hehehehhee~

    ReplyDelete
  7. naz: aku minum milo tu pon tanpa pegang kotak milo tu..haha!

    cik epal: dia mmg comel, dahla pandai bukak pagar kandang dia..huhu

    si tedi: thanks :)

    bulan: aku senyum je..hee

    niesz: thanks :)

    bijan: kreatipnye kamu! hahaha!

    lionteen: thanks :)

    ReplyDelete
  8. naz: aku minum milo tu pon tanpa pegang kotak milo tu..haha!

    cik epal: dia mmg comel, dahla pandai bukak pagar kandang dia..huhu

    si tedi: thanks :)

    bulan: aku senyum je..hee

    niesz: thanks :)

    bijan: kreatipnye kamu! hahaha!

    lionteen: thanks :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ads