Search This Blog

Monday, November 23, 2009

Uish..pelik banner ni..

Tadi ikut gewe tercinta gi Hentian Kajang, carik tiket dia balik raya aji ni..
pastu duk jenjalan, ternampak la satu banner yang..
hmm..
bagi kami..
bagi aku..

pelik..kot?

ke tu name daerah?
macam nasi Padang ke, Mee jawa ke..
tapi..

eh pelik la!

cube korang tengok sendiri..


Teletak tu name tempat ke?
ke hape maksud dia?
nak gelak leh?
hahahahahah!


ps: esok pg Zaimi balik KB..
*merembes air mate*
(T_____T)

9 comments:

  1. eh...

    aaaaaaa...

    hahahahahaha.....

    p/s: xmampu nk komen pape sbab banyak sgt gelak nie... hehe... ;p

    ReplyDelete
  2. ekekekekke.. ntah.. aku pun x paham!

    ReplyDelete
  3. terletak tu meaning die tercacak kot..huahuahua..

    ReplyDelete
  4. hahahha.. giler pemalas dorang letak name cmtu...haha

    ReplyDelete
  5. terletak?
    pe mksud die..
    nk kate terletak tu mean ade jual kat situ pun,mcm xsesuai je..
    huhu

    ReplyDelete
  6. tu la, xtau lak pe maksud dia..hehe

    ReplyDelete
  7. tu la, xtau lak pe maksud dia..hehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me