Setores sungguh.
Arghhhh!!
Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk terus bekerja.
Kekadang tu rasa penat.
Kekadang tu rasa nak quit.
Ye. Quit.
Maksudnya hantar surat perletakan jawatan.
Lepas tu duduk rumah.
Tapi itu akal tak waras aku yang bisik.
Akal warasku?
Of course dia suruh sabar.
And take it as a challenge.
Challenges kot. Macam banyak je.
Oh by the way, salah 1 yang aku bengang hari ni, ikan dalam akuarium ofis aku mati sekoq.
wuuuu.
Dapat sticker KFC versi Merdeka 2026.
-
Sebelum balik rumah, aku singgah KFC kejap. Nak order set Chicky Meal. Ada
sticker baru sempena Merdeka tahun ni.
Promo Alpha Fries kembali.
Ramai betul ...
2 jam yang lalu
