Monday, 16 June 2014

Aktiviti yang dibenci sebelum dan selepas kahwin

Sebelum ke, selepas ke, memang kurang gemar buat 1 benda ni.
Arghhhhhhhhhhhhhhhh!
Tapi nak tak nak kena buat jugak.
Sebab aku takde bibik.
Sobsss..
Apakah benda itu?
Lipat kain!
Ye tak suka.
Ada tak orang suka?
Meh tolong meh!!
P/s: kan best kalau ada servis tolong lipatkan kain kat senawang ni..hehe

No comments:

Post a Comment

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car
BOOK YOUR RIDE HERE