Search This Blog

Wednesday, August 5, 2020

Entiti Berkaki Banyak di Rumah Mertua | Wordless Wednesday | 1 Ogos 2020



32 comments:

  1. rumah kampung macam2 entiti ada kan Syaz :)

    ReplyDelete
  2. dah lama tak jumpa yang atas tu, yang kedua tu dah banyak kali jumpa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang atas tu paling saya ngeri sebenarnya, nak amek gambar tu pun takut sebenarnya hahaha

      Delete
  3. teringat masa pergi kerja isnin lepas. ada pokok tumbang menghalang jalan. ejulz usaha nak alih tp tak mampu. dah la banyak semut tu.. haaha. nasib baik ada pakcik bawa parang. dapatlah kami berdua alih ke tepi..

    ReplyDelete
  4. Kamera canggih ni... boleh nampak detail!

    ReplyDelete
  5. Lama xjumpa labah2 jenis macam nie... Bawha tue, kerengga kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah tenkiu Bro visit blog kita..eheh.. Ya bawah tu kerengga, tapi saiz besar..hehe

      Delete
  6. kat kebun getah selalu cuba spider size besar2 mcm ni

    ReplyDelete
  7. Besar labah-labah tu..dulu kecik2 suka cari labah-labah kononnya nak jadi spiderman hahaha

    ReplyDelete
  8. Selamat malam apa kabar? Saya orang Brasil dan saya sedang mencari pengikut baru untuk blog saya. Dan saya akan mengikuti Anda dengan senang hati. Teman-teman baru juga dipersilakan, tidak peduli jarak.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  9. SAKIT KENA GIGIT KERENGGA TU SYAZ

    ReplyDelete
  10. rumah mak sy dekat kampung pun macam2 ada haha

    ReplyDelete
  11. bahayanya kerengga byk lak tu..labah2 tu alamak besor nyee syaz..takut tgk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah 2 jenis entiti yang menarik perhatian saya petang tu haha

      Delete
  12. Rasa macam dah lama pulak tak tengok kerengga. selalu semut je yang bertandang

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah, bila balik sana baru nampak kerengga, gemuk2 pulak tu huhu

      Delete
  13. kerengga tu.. sekali dia gigit, gatal wei..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me

My photo
Senawang, Negeri Sembilan, Malaysia

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.