Search This Blog

Tuesday, September 22, 2020

Hadiah dari Kak Paridah untuk anak-anak

 Minggu lepas telah sampai ke rumah hadiah daripada blogger kesayangan semua, iaitu kak Paridah Ishak, untuk anak-anakku.

Seperti biasa, tiap kali sampai je apa-apa bungkusan ke rumah, anak-anak memang akan menyibuk dan excited tak tentu arah 😂

Dan yang lebih menambah kegembiraan diorang adalah parcel kalini adalah untuk diorang!

Lagilah tak sabar-sabar nak tunggu aku bukak kan.

Kak Paridah hadiahkan diorang buku-buku kanak-kanak.


Dan ada satu buku untuk omak jugak 😀
Terus ambik sorang satu.

Ayu yang tak pandai membaca lagi tu pun buat-buat maca jugak.
Adam lah paling suka sebab dia boleh bawak pergi sekolah, membaca sementara kami nak jemput dia balik dari sekolah.



Siap ada autograf dari Kak Paridah sekali! 😍
Kak pun salah seorang penulis untuk buku-buku ini semua tau, tu yang menambah rasa terharu kami 😉


Terima kasih Kak Paridah, semoga sentiasa murah rezeki dan sihat selalu.

38 comments:

  1. wah..Untung le.Bukan senang nak dapat hadiah dari penulis terkenal.

    ReplyDelete
  2. Wah seronoknya anak- anak...kalau kak SA pun memang seronok gak la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah, bukan selalu orang lain bagi hadiah ;)

      Delete
  3. Mesti seronok anak-anak dapat hadiah

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, memang diorang seronok sangat :)

      Delete
  4. waa bestnya kalau dapat hadiah mcm nie

    ReplyDelete
  5. Hi, good afternoon. All right? I am Brazilian, from Rio de Janeiro and I want to present my Blogger. New friends are welcome, no matter the distance. I would like to invite you to follow my Blogger. I'm a follower number 589.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Wah bestnya dpt hadiah dari kak PI.Buku2 yg boleh dimanfaatkan utk anak2 tu.

    ReplyDelete
  7. bestnya, akak pun pernah dapat buku kak Paridah bagi...
    moga terus murah rezeki dalam berkarya untuk kak paridah

    ReplyDelete
  8. ALHAMDULILLAH ANAK2 DAN MAK ANAK2 SUKAKAN KIRIMAN KAK...SELAMAT MEMBACA YA..SIAP ADA N3 LAGI TKSH SYAZ

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama kak PI, saya dan anak2 sangat berbesar hati ;)

      Delete
  9. bestnyaaa, syok kan bila beli buku dapat special signature dari penulis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe best2, ini buku yang diberi sebagai hadiah pulak, lagilah best ;)

      Delete
  10. Alhamdulillah, rezeki anak2 & omak nya...bertambah koleksi bacaan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, betul kak, bertambah buku di rak buku..yeayy!

      Delete
  11. wah! seronoknya anak2 syaz..rezeki Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah. seronok rasa dapat hadiah dari seseorang. Pulak tu hadiah yang memang minat kita.

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me