Search This Blog

Wednesday, September 23, 2020

Yong Tau Fu Ustaz Islah | Wordless Wednesday








 

28 comments:

  1. sedapnya...suka, ada sayur kangkung..

    ReplyDelete
  2. Wow yong tau fu, fevret akk ni, satu keluargalah...kalo yakin yg org islam buat akk beli..tak kiralah mahal sikit pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak! memang sangat yakin, ustaz bahasa arab lagi yang buat ni..hihik

      Delete
  3. lamanya tak makan yong tau fu, ni yang rasa nak suruh edy beli yong tau fu balik nanti lah... sedap jugak layan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap! kita tak suka yang pedas sangat, yang ini memang sangat lovely di tekak ku hehe

      Delete
  4. yong tau fu dekat penang mcm lain , dia bebola makan dgn kuah .. kenapa beza ehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang ini pun ada bebola, tapi potong2.. kuah sup ke? kalau kuah sup area sini panggil steamboat

      Delete
    2. aah, sup tomyam mcm tu, ohhh steamboat... kadang2 nama makanan ni lain2 tapi jenis masak sama ja kan. pelikkk

      Delete
    3. hehe macam2 nama ada kan, unik malaysia ;)

      Delete
  5. Sedap nampak sos dia tu.Berapa ringgit sebekas ni. Nampak banyak.

    ReplyDelete
  6. nampak sangat sedap YTF tu. Kuahnya nampak tak terlalu pekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, kuah dia sedang2 elok je..haih teringin nak makan lagi hehe

      Delete
  7. Sedapnyaaaa!! Lama tak makan Yong tau fu

    ReplyDelete
  8. saya tk minat yong tau fu...tau fu fa minat..ngeh3

    ReplyDelete
  9. sedapnya.. awal-awal pagi dah tengok menda ni dulu

    ReplyDelete
  10. Sedapnya yong tau fu. Berapa RM tu kak? Kalau beli kat pasar malam, kena siap siap cakap nak berapa RM. kalau main pilih je silap silap entah berapa RM entah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2, selalu kalau main pilih je mesti mahal kan. Yang ini dia dah bungkuskan siap2, rm6 sekotak hehe

      Delete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me