Tuesday, September 15, 2020

Hatiku Ada Kamu | Fiksyen

Selamat Hari Malaysia korang!
Terimalah cerpen bukan klise dari aku 😉

HATIKU ADA KAMU


“Tiga hari ni cukup ke tak bagi kau Lan?”, soal Encik Daim ketika menurunkan tandatangannya di atas borang




Content cerpen ini telah dikeluarkan untuk projek seterusnya, stay tune!

Terima kasih untuk sokongan!




10 comments:

  1. Uihhh menarik....ada potensi untuk jadi drama masuk TV nih 🤓👍🏻

    ReplyDelete
  2. leka membacanya kreatif karya syaz

    ReplyDelete
  3. Kucing rupanya. Nani oh Nani. Ku fikirkan seorang manusia. Suka baca cerita akak. Ada je ideanya :)

    ReplyDelete
  4. baru ja nak naik angin dekat si Lan..... then ok la lan, tlg peluk cium si nani tu k!!! hhahahaha

    ReplyDelete
  5. sampai habis juga baca 😁 wahh pandai nya Syaz buat cerita ni. dah boleh masuk tv dah ni 😘

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot