Jangan Narsisis | Fiksyen

JANGAN NARSISIS


Shahrul melonggarkan sedikit ikatan tali lehernya, tekaknya terasa sedikit terjerut pula dalam keadaan yang menyakitkan hati ketika ini.





Content cerpen telah dikeluarkan untuk next project.
Terima kasih untuk sokongan 🤗

Stay tune

Post a Comment

26 Comments

  1. nampak remy mcm jahat sikit, tapi dari cerita Bibah tu nampak kesian pula diorang sekeluarga. Remy sangat perlukan kerja untuk tampung keluarga dia, kesiannyaa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu..sebenarnya berapa ramai remy di luar sana :(

      Delete
  2. WOW MENARIK CERPEN SYAZ CUBA HANTAR KAT MINGGUAN MALAYSIA 1600 PP JE

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah, terima kasih kak PI selalu support penulisan saya :) <3

      Delete
  3. uncle teros gugel maksud narsisis. hehehe

    ReplyDelete
  4. Menarik...Narsisis = kepentingan untuk merasakan kagum dengan diri sendiri.Betulkan kalau silap

    ReplyDelete
  5. Wowwww...hebat kak. Situasi yang akak ceritakan dalam cerpen ini mungkin org tertentu akan memahaminya. huhu. Moral of the story cerita itu, kalau rezeki itu sudah ditakdirkan milik kita, org lain halang cmner pun, ia tetap jadi milik kita jika diizinkan olehNya.huhu.wow, akak boleh jadi novelis la kak. mana tahu tetiba nanti novel akak jadi drama kat tv 3 dan fenomena macam drama 7 hari mencintaimu. huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahu..hehehe terima kasih sudi baca, dan berikan komen yang membina, sangat terharu ;)

      Delete
  6. Semlm akk tengok drama tv3, menarik juga smp akk lekat smp habis..situasi yg ramai mengalami ekoran pkp. Ni cerpen syaz pun berdasarkan situasi semasa juga, kalau dibuat drama ni pasti menarik juga ni. Tahniah syaz..setiap cerpen syaz menarik dan ada pengajaran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak azimah sudi support saya, moga ada lah penulis skrip sudi beli idea saya ni hahaha

      Delete
  7. Menarik sekalu cerita ni.. Tapi tu lah lumrah sekarang.. Yang mana ada kabel sangat senang nak dapat kerja.. Kesian dekat orang² yang memang layak..

    ReplyDelete
  8. tak sempat nak baca entry yg panjang2...insyaallah tab CERPEN tu akan ammi "kerja"kan bila ada masa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ammi, nanti dah kerjakan, tinggalkan komen untuk improvement tau hihik

      Delete
  9. rezeki seseorg kita tak tahu kan.... klu dah ditakdirkan dpt, mcm mna pon dpt

    ReplyDelete
  10. Kesian kat Shahrul tak pasal pasal je kena kidnap kejap. kesian juga kat cerita Bibah tu. Rezeki masing-masing. Tak seronok dengar kes dapat kerja guna kabel ni. Memang tak patut! Sangat berharga pengalaman ni untuk Shahrul. Sekurang kurangnya dia lebih berusaha dengan usaha sendiri mencari kerja tanpa kabel.

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.