Tuesday, 10 November 2020

Artikel Kedua Diterbitkan di Majalah Dewan Kosmik DBP

 Alhamdulillah, untuk keluaran November, sekali lagi artikel aku terpilih untuk diterbitkan.

Kali ini berkaitan subtopik Biodiversity, iaitu Biologi Marin.


Cerita berkenaan span laut.
Siapa nak baca bolehlah beli kikiki



Ini adalah rupa muka depan Majalah Dewan Kosmik Edisi November 2020.

Terima kasih Dewan Kosmik DBP atas peluang ini.

Semoga aku akan terus menulis lagi ๐Ÿ˜Š

Sekarang tengah kalut isi sistem untuk markah LNPT tahun 2020.
Blogwalking pun tak sempat, gigil dah ni gian nak blogwalking.
Uhuk..

WFH ni bukan setakat rasa tak cukup masa, siap rasa tak cukup otak.

57 comments:

  1. tahniah !! teruskan berkarya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih, insyaallah selagi dikurniakan kudrat ๐Ÿ˜Š

      Delete
  2. span laut atau lebih dikenali sebagai Spongebob Squarepant

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sponge Bob adalah span laut paling popular hehe

      Delete
  3. Teruskan berkarya. Alhamdulillah. Tahniah.

    ReplyDelete
  4. terpilih lagi! Alhamdulillah.. congrats kak syaz

    ReplyDelete
  5. Alhamdulilah.Tahniah. Teruskan lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah terima kasih Pak Idrus ๐Ÿค—

      Delete
  6. Tahniah Syaz. Teruskan usaha berkarya.

    ReplyDelete
  7. wahhhhh, tahniah... dah macam kak PI suka menulis

    ReplyDelete
  8. Wah! Tahnah! Tulisan macam ni masyuukkk tak?

    ReplyDelete
  9. perghh hebat ni. Hasil penulisan dibawa ke media cetak. Boleh dah slow2 buat buku sendiri ni. btw Tahniah

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..yeay! Tahniah kak. Semoga banyak lagi artikel akak diterbitkan. Aaaminn

    ReplyDelete
  11. mantapppp..penulis berkaliber rupanya

    ReplyDelete
  12. Tahniah Syaz, semoga sukses menulis.

    ReplyDelete
  13. Semoga rajin berkarya. Tidak cukup masa pun tempat mengarang. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ini masa pkp 1 dulu tulisnya ๐Ÿ˜

      Delete
  14. Alhamdulillah.. Tahniah Syaz.. semoga terus menulis ye..
    Memang ada ye makhluk span laut tu..

    ReplyDelete
  15. Tahniah Syaz.
    Awal juga isi elnpt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih TK ๐Ÿ˜Š
      Aah, esok dah due date ๐Ÿคฃ

      Delete
  16. Alhamduillah. Semoga terus sukses lagi kak di dalam penulisan dalam majalah sebegini. Next level ke arah novel pulak hehe

    ReplyDelete
  17. Tahniah..semoga terus maju jaya dalam penulisan.

    ReplyDelete
  18. Wah, tahniah Syaz. Baru tahu ada hidupan nama span laut. Ingatkan spongebob tu saje2 je

    ReplyDelete
  19. tahniah syaz.
    kagumnya.
    keep writing :)

    aida minat menulis.
    tapi, takde masa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun baru tahun ni asah balik skil menulis. lama dah tak menulis sebenarnya hehe

      Delete
  20. Alhamdulilla syukur Ya Allah. Tahniah Syaz. Teruskan menulis ..

    ReplyDelete
  21. Wah tahniah!! Teruskan berkarya!

    ReplyDelete
  22. Tahniah Syaz...saya dah baca menarik penulisan nya...Tahniah lagi sekali.

    Saya ingin tumpang bertanya, untuk 1 artikel berapa lama Dewan Kosmik akan bagi maklumbalas artikel yang dihantar diterima untuk penerbitan atau tidak?

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car
BOOK YOUR RIDE HERE