Friday, December 25, 2020

Kelas Mengaji Online

 Salam Jumaat semua!

Saja nak abadikan kat sini, amir semasa sesi kelas mengaji online dengan ustazah tadika dia.


Sekarang ni, walapun dah habis sesi sekolah tahun 2020, ustazah dia masih buat sesi mengaji ni.
Semoga banyak pahala buat ustazah atas usaha nak memastikan anak-anak terus belajar mengaji, walaupun atas talian.


Lancar dah sikit iqra' nya sejak di tadika baru ni.
Awal-awal tahun dulu, tadika kat tempat lain kat Pilah tu.

Tapi ada isu dengan manager yang biadap    yang tak dapat dielakkan, terus tukarkan.
Dah lama dengar macam-macam cerita.
Mungkin tak ada rezeki nak terus di sana.



ini screenshot yang ustazah tu hantar setiap kali habis mengaji.

Semoga Allah balas dengan 1000 kebaikan, ajar orang mengaji pahala tak putus selagi diamalkan kan..insyaallah πŸ˜€

28 comments:

  1. Ingatkan pada komputer rupa pada telefon bimbit.
    Alhamdulillah ustazah tidak berkira walau sudah habis sesi persekolahan.

    ReplyDelete
  2. Rajin dia mau juga online mengaji ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, walau ada masa dia tak nak jugak πŸ˜†

      Delete
  3. semoga anak lelaki Syaz akan cepat khatam Al-Quran nanti. Aamiin...

    ReplyDelete
  4. mmg bengang kan kalo dpt pengurusan yg biadap camtu., mula2 je ckp manis ., huhuhu

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah. Bagus ustazah nya.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah masih ada yang ustazah yang teruskan mengajar. Semoga Allah membalas dengan segala kebaikan dan semoga cepat Amir khatam Iqra ' dan Al Quran nanti. Aaminn

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Betul, selamat sikit sebab ustazah nak rotan manja tak sampai kikiki

      Delete
  8. Kopiah pasang juga tu, seluar paras lutut ye ustazah tak nampak, hehe

    ReplyDelete
  9. semoga membesar jadi anak yg soleh :)

    ReplyDelete
  10. Rajin2 mengaji ye dek.. semoga menjadi anak yg soleh

    ReplyDelete
  11. Semoga dipermudahkan urusan ustazah tu.. x berkira mengajar murid2 nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminn.. betul tu kakmim, semoga Allah makbulkan apa yang dihajati

      Delete
  12. semoga dipermudahkan urusan ustazah yang mengajar dengan sepenuh hati.. seronok bila dapat cikgu/ustazah macam ini..

    ReplyDelete
  13. semoga dipermudahkan urusan.. aminn

    ReplyDelete
  14. Rajin rajin mengaji tau dik!!

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot