Friday, December 25, 2020

Kesian Ayu


Pagi semalam.

Bangun tidur je, mata dah cemey sebelah.

Entah apa puncanya.

Nasib baik menjelang petang, bengkak tu dah surut sikit


.Paling tak boleh belah, lepas dia perasan mata dia bengkak dan gatal, dia pun cakap:


"Macam mana ayu nak tatap tamba? (Tangkap gambar)"

Itu yang dia risau kan 🤦

Ayu...ayu ..



 

21 comments:

  1. Semoga Ayu cepat sembuh. Kesian mata dia..

    ReplyDelete
  2. Ayu ayu..itu yang dia fikirkan ye. Nak ambil gambar cantik cantik :)
    semoga cepat elok mata ayu. Nanti boleh ambil gambar cantik cantik ye.

    ReplyDelete
  3. alolo..risau pula dia dah tak comel bila ambil gambar..haha

    ReplyDelete
  4. Sian dia... kene gigit something kot masa tido

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pasti, sebab cari mata gigitan tak jumpa pulak

      Delete
  5. Hahaha... ayu ayu... risau peminat kecam la tu.. nasib baik dh ok boleh pi mandi kolam

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😆
      Tapi tak pergi mandi kolam pun..jeng jeng jeng

      Delete
  6. halah.. halah.. jangan risau Ayu, tetap comel..

    ReplyDelete
  7. Oh mata ayu kenapa? Dah ok ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena gigit serangga rasanya, alhamdulillah dah baik :D

      Delete
    2. Alhamdulillah.. nasib baik dah ok. Boleh ambil gambar cantik2 nanti

      Delete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot