Friday, January 29, 2021

Calitan Dubur


|Masih entry ketot|

Walaupun aku bizi macam sotong kurita,


Adalah masa masa aku curi curi buka Facebook sekejap.

Tapi ada satu berita ni memang buat aku termenung panjang 🀣

Baca pulak komen2 yang kata lepas ni nak buat ujian covid19 pandu lalu, jenuh nak angkat kain pelekat πŸ˜‚πŸ˜‚


Dan macam-macam lagi komen lain.

Ngekks betul lah!

Terjejas fokus aku nak siapkan carrymarks student ahahah

28 comments:

  1. adoiiii mcm x lalu je nk buat ujian ikut montot tu hahahaa

    ReplyDelete
  2. harap2 x buat kt sini..sian frontliners..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe walau ada juga dengar ura2, harap berita tu palsu

      Delete
  3. Itu bak kata zizan, artis kan suka rakam kalau bt swab test... lepas ni ada ke yang sanggup nak rakam hahahahha

    ReplyDelete
  4. Allah... situ pulak dah. Lagilah ada macam2 virus.

    ReplyDelete
  5. Mujurlah tak tepat guna kaedah tu. kalau betul, masing masing mesti tak nak buat. huhu
    termenung gak fikir tu kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ke lagi ramai buat sebab tak sakit katanya? ahahah fikir pun dah ngeri

      Delete
  6. hahahaha betul ke ni..ade org kata fake news

    ReplyDelete
  7. mati cepat nnt flontliners yang wat calitan dubur tu, hari2 nak kene mengadap punggung org...

    ReplyDelete
  8. Takde baca kt fb... member² dlm grup WA yg share & ulas.. haha.. merepek je lah china ni

    ReplyDelete
  9. Masuk anak tekak pun azab..dubur lagi? hahahha emang taklaaa ^_^

    ReplyDelete
  10. Seraaaaaamm!!!!

    Frontliners la kesian dok menghadap montot hari2 kalau buat macam ni

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot