Monday, January 11, 2021

Tadika 2021 Bermula

Entry Kontot


Hari ni amir mula sekolah balik.

Semoga dipermudahkan.

Semoga kekal selamat.


Gambar setahun lepas ni.

Pagi ni tak sempat tangkap gambar.

Ke ada eh?

42 comments:

  1. mesti amir seronok nak kesekolah moga selamat semuanya

    ReplyDelete
  2. dah bermula ye
    tmpt akak sessi 2021 baru mula daftar tp kelasnya taktau la mula bila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo.. kat sini dah mula dah harini, tapi saya pulak tak berani nak hantar hari2..haih

      Delete
  3. Wah.. dah sekolah ye.. ayu mana? Ayu mana? Hehehe

    ReplyDelete
  4. Selamat bersekolah Amir. Semoga semuannya dipermudahkan. Aaminn..

    ReplyDelete
  5. Bila la Covid19 ni nak abih. Sian anak2 nak ke sekolah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. katanya sekolah on juga 20hb ni.. harap2 semua ok

      Delete
  6. Tadika dah mula sesi persekolahan, sek rendah, sek menengah blm lagi, wah hebat budak2 tadika, lagi awal sesi menuntut ilmu yr.

    Tahun ni Amir 6 tahun lah ye, jgn nakal2 kt sekolah yr, kena rajin2 sbb dah jadi abang2 di sek, kena pandai baca, kena tunjuk contoh yg baik kpd adik2,.
    Hihi..camtulah sesi nasihat akk dulu di awal2 tahun kpd budak2 5 tahun yg dah masuk 6 tahun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi saya rasa mesti pesanan yang sama juga dari cikgu2 amir. Abangnya nak masuk darjah 2 ni pun tak taulah dapat ke sekolah ke tak ni kak..

      Delete
  7. Alhamdulillah. ni bukan sembarangan entry kontot.

    ReplyDelete
  8. Kesian budak2 sekolah zaman kobit ni.

    ReplyDelete
  9. selamat belajar Amir. macam tak caye tadika dah buka

    ReplyDelete
  10. untunglar leh sekolah., kami dh kena pkp start khamis nih., huhuhu

    ReplyDelete
  11. sentiasa pakai face mask n jaga sop ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah, semoga anak2 kecil ni patuh. Terima kasih ewan 😊

      Delete
  12. Yahooooo. selamat bersekolah!!!!

    ReplyDelete
  13. dah pkp ni, tadika masih bersekolah ke?

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot