Thursday, January 7, 2021

TROFI | FIKSYEN

 Ini adalah sambungan dari HADIAH DARI BANDARA

Semoga terhibur πŸ˜€


Kelas Tingkatan 4 Bakawali, 2002

Sejak Cikgu Ahmad memperkenalkan beberapa 



Content cerpen telah dikeluarkan untuk next project.
Terima kasih untuk sokongan πŸ€—

Stay tune

26 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih zila, insyaallah jika terus diberi ilham πŸ˜‰

      Delete
  2. rupanya ada sesuatu yang berlaku dulu. Cinta Aqim dan Yasmin bertaut kembali lah ni. Alamak, kena kesian nak Yasmin pulak ni. Apalah yang Aqim nak cakapkan tu. Tapi bagusnya lah dia kahwin dengan Najah dan masa tu tak ingat dah pada Yasmin. Jodoh juga Aqim dan Yasmin berkahwin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ;)
      Najah memang jenis sanggup buat apa saja untuk dapat apa dia nak :D
      Terima kasih fiza sudi baca dan komen ;)

      Delete
  3. Hmm.. x sangka najah mcm tu.. kesian oulak yasmin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najah oh Najah..hehehe

      Terima kasih kakmim sudi baca dan komen!

      Delete
  4. rajinnyer mencerpen.. ehh tu gmbr erra fazira khanns... πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi sementara idea tiba2 datang..gittew.. Iya wak, primadona Erra Fazira tu, gambar sekadar hiasan >_<

      Delete
  5. kreatif betul syaz tulis cerpen menarik dibaca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Kak PI selalu bagi kata-kata peransang :)

      Delete
  6. Replies
    1. Najah terlalu ikut kata hati..
      Terima kasih Atie sudi baca dan komen hehe

      Delete
  7. Replies
    1. Aww..terusik part mana tu hihik
      terima kasih sudi baca dan komen :)

      Delete
  8. Waw..semakin kompleks jalan ceritanya, sekompleks hubungan najah, mustaqim dgn yasmin, lepas ni nak tau camana mustaqim dan yasmin boleh jumpa semula

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah kak azimah, akan dikupas ehehehe
      Terima kasih kak sudi baca dan komen :)

      Delete
  9. Alahai...sian la pulak kat Yasmin. Huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia sebenarnya baik ke tak agak-agak? kikiki
      Terima kasih sudi baca dan komen ya kak ujie ;)

      Delete
  10. Syaz, terima kasih atas kiriman buku πŸ₯°
    Dah selamat diterima semalam. Dah baca nanti akak buat review buku ya.

    ReplyDelete
  11. Rajin betul Syaz. KakYa dulu2 sebelum kawen mmg sempat laa jugak tulis cerpen hantar sana sini. Bila dah kawen hilang camtu jer minat nak menyerpen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe saja je kak, meneruskan minat selagi ada kudrat

      Delete
  12. complicated rupanya hubungan diorang nie..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot