Saturday, February 13, 2021

Dua tajuk

Lama tak ketuk keyboard.


Rindu pulak nak menulis, tapi musim pelajar exam ni memang rasa bersalah akan bersaranglah dalam kepala kalau tetiba mengetuk keyboard kan 😅


Ada yang dah baca?


Apa pandangan kalian? 


Menulis lagu, atau cukup cukuplah tu?😅


Pada sesiapa yang belum baca dan nak dapatkan, boleh je roger roger terus 🤗


RM47 untuk kedua-dua judul exc pos 😉


#terkaitnyakita 

#terkaitnyakitasyazeym 

#lifebaggagesyazeym 

#lifebaggage

#bookiwrote

 

Ps: Lama hilang sebab tak sihat sikit 💫

21 comments:

  1. Boleh jew menulis. Ketuk keyboard pelan-pelan jew.
    Ooo tak sihat ye, patut agak jarang bersiaran. Moga sihat sepenuhnya.

    ReplyDelete
  2. alamak, tak sihat ka kak syaz?? get well soon please

    ReplyDelete
  3. kedua2nya terbaik! Tahniah Syaz! jgn pernah berhenti menulis ya!

    ReplyDelete
  4. Teruskan minat.. Syg kalo stop manalah tau lps ni boleh pegi jauh.. Jd adaptasi ke drama tv ke.. sapa tau kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminn ya rabbal alamin, siapalah nak galas watak Hatim ye? Ahahaha

      Berangan

      Delete
  5. Dah baca terkaitnya kitaaa.. best... memula egtkan novel apa la ni.. macam lucah.. sekali bukan laaaaa... Haha.. Adoi

    ReplyDelete
  6. dah lama tak baca novel. dlu2 slalu jgk beli dan baca.

    teruskan menulis ya.

    ReplyDelete
  7. Dua tajuk akan menjadi bertajuk tajuk. Teruskan mengetuk keyboard madame :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot