Thursday, February 4, 2021

Hadiah Dari Sunah Sakura | Thankful Thursday

Salam Khamis semua 😊

Semalam ada rezeki datang bergolek dihantar oleh abam poslaju.

 


Dekat bungkusan poslaju pun dah boleh nampak siapa pengirimnya, maka berbunga-bungalah hati daku 🌺🌺

Terima kasih Sunah Sakura!

Jom kita unpack parcel ini jom!


Wah kemas dan rapi sekali bungkusannya ha!
Rajinnya Sunah balut!

Lepas kita buka, maka inilah hadiah-hadiahnya.
Serius sangat teruja sebab hadiahnya bukan satu, bukan dua! Tapi banyaknya!!


Ada magnet peti ais, mini planner, mini kalendar 2021, dan ada serbuk minuman!
Paling menarik perhatian adalah Tora Bika tu😊


Awww so cute planner kecik ni!
Colorful sangat!


Adik ayu yang terlebih excited tengok dalam planner tu warna warni!


Dan yang paling adik ayu berebut dengan omak, adalah kalendar kecik ni.

Dia geram agaknya, asyiklah cakap nak!



Setelah dibodek, akhirnya omak pun setuju lah nak bagi ayu.

Dia pun terus letak atas almari sudut dalam bilik dia πŸ˜‚

Dia tiru kitorang letak kalendar atas meja masing-masing.
Adam pun dah ada kalendar meja.
Tu yang dia teringin sangat tu.


Conel je kalendar tu atas tu πŸ˜†
Almari tu sebenarnya mak aku yang bagi. Dah tak tau nak letak mana dalam rumah ni.
Maka letaklah dulu dalam bilik ayu.
Bilik ayu pulak sekarang ni memang port almari baju dan mainan.

Jadi kalendar dari Sunah kira jadi penyeri bilik ayu hehehe

Sekali lagi terima kasih Sunah!
Semoga murah rezeki hendaknya.
Semoga Allah kurniakan 1001 kebaikan buat Sunah!

22 comments:

  1. huntong la ade org bagi hadiah kat dia... jeles k...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena selalu bertandang ke blog sunah la lepas ni hehehe

      Delete
  2. Wah! Dapat hadiah comel² pulak tu. Budak memang suka benda² comel gitu. Kadang benda yang kita suka pun dorang nak.

    ReplyDelete
  3. bahahahahhahah untung ayu dapat hadiah dari ciksun..alhamdulillah, selamat pun sampai..terima kasih sebab selalu support blog ciksun ❤

    ReplyDelete
  4. Alhamduillah kak. Rezeki tak salah alamat dia.. :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, best kan dapat hadiah.. semangat nak bw lagi nih... Cuma masa je spat ngn tak kekadang tuh. Kan...

    ReplyDelete
  6. Wah tahniah! Tahniah... murah rezeki dedua nya hhehe

    ReplyDelete
  7. Tahniah! Comel-comel hadiahnya.

    ReplyDelete
  8. Aww.. Comelnya semua hadiah tu..
    TAhniah Syaz..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..dapat hadiah comel-comel. Haruslah kena berebut dengan Ayu yang comel :)

    ReplyDelete
  10. comelnya semua brg² dr cik sun tu.. seronoklah ayu.. hehehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot