Perkhidmatan Menaip Dokumen | Servis Key In Data SPSS


 Perkhidmatan Menaip Dokumen dan Servis Key In Data SPSS 2021.

Boleh menyediakan ppt slide, membuat surat, menyediakan resume, menaip semula dokumen, buku, artikel lama, menghasilkan kertas kerja dan sebarang bentuk dokumentasi.

Harga boleh runding.

#bisnessepupukawan

Post a Comment

16 Comments

  1. Ha teringat dolu2 mmg part time keje yg satu ni jadi satu trend. Ramai buat part time servis camni.. Tak sangka skrg pun masih ada lg ye servis ni 😂

    ReplyDelete
  2. dua tahun lepas terjebak jugak dengan servis ni. last aktif tahun lepas. memang sentiasa ada orang akan cari. moga murah rezeki syaz! "D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminn.. tapi ini bukan bisnes saya, iklankan saja 😊

      Delete
  3. Replies
    1. Semoga tuan bisnes ini berjaya.. aminn.. saya iklankan saja 😊

      Delete
  4. Senang juga ada yang beri perkhidmatan begini..

    ReplyDelete
  5. good business ni , dalam tlg org sekali dpt ilmu dan duit :)

    ReplyDelete
  6. Wow.. ni leh part time keee. nampak menarik kerja gini wooo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe student sambil2 buat duit poket sesuai juga part time macam ni kan 😁

      Delete
  7. menarik gak ni, bole try wat part time

    ReplyDelete
  8. Bagus juga ada bisnes macam ni. Mana tak sempat tu bolehlah roger roger.

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.