Saturday, March 20, 2021

Capt Abdul Rahim Bin Ali


Abah dulu anggota ATM.

Saja nak abadikan gambar abah ni dekat blog.

Dulu kan masa kecik-kecik, selaku anak seorang askar, selalu guna ayat:

"Bagitau abah kita! Dia askar! Nanti dia tembak kau!"

Hahaha!

Betapa naifnya budak-budak.

Takkan la bapak aku nak pergi tembak anak orang 😂😂

Rindu rasanya kat mak abah.

Cepatlah boleh rentas negeri.. Tak sabar nak jumpa.


Mak hantar gambar ni tadi, diorang lunch yong tau foo je hari ni.

Tua dah abah den.. huhu



Semoga abah dan mak syazni sihat selalu..aminn
❤️

19 comments:

  1. Alhamdulillah nampak sihat lagi ayah Syaz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, sakit2 orang tua begitulah hehe

      Delete
  2. Biasa dah zaman kecik kecik dulu suka cakap camtu hahaha. Biar kawan takut :D

    ReplyDelete
  3. Abah wak dulu petani, so wak jadi petani juga

    ReplyDelete
  4. rindu pada mak ayah di kampung...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah abah syaz masih segak dan sihat, mesti lah bangga kan syaz darah satria :)

    ReplyDelete
  6. abah dg pencen keje ape kat kampung skrg tuuh ?

    ReplyDelete
  7. Amin untuk doa tersebut.. Masih encemm Capt Abdul Rahim.. hihi

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, sihat Capt. Semoga cepat juga dapat rentas negeri, tak sabar nak balik gak. Muka amir memang ikut muka akak dan ayah akak :)

    ReplyDelete
  9. Dia askar nanti dia tembak kau, mmg takut nak berkawan kalau kena ugut mcm ni selalu haha

    ReplyDelete
  10. Mudah-mudahan kedua-duanya sentiasa sihat walafiat. In shaa Allah dapat rentas negeri ziarah mereka.

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah moga dieri kesihatan yang baik buat abah syaz..

    ReplyDelete
  12. kalau baoa askar mesti garang kan... hehehhe.. semoga abah sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik. InsyaAllah

    ReplyDelete
  13. Amin..moga sihat2 selalu kedua2 org tua syazni :)

    ReplyDelete
  14. Selalunya kanak-kanak macam tu lah.. hehehe.. teringat zaman kanak-kanak juga..
    Semoga mak dan abah Syazni sentiasa diberikan kesihatan yang baik.. Aamiin..

    ReplyDelete
  15. Anak askar.., mesti banyak diterapkan disiplin dalam kehidupan seharian..

    ReplyDelete
  16. amiin..semoga sentiasa sihat mak ayah Syaz..

    sedap yong tau foo..dah lama x makan..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot