Sunday, March 28, 2021

Celup Kaki Di Ulu Bendul


Salam hujung minggu!

Saja bawak budak-budak celup kaki.






Happy weekend 😊




44 comments:

  1. bestnyaaaaa..lama tak mandi sungai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. best..rasa nak rendam sampai ubun2 je masa tu

      Delete
  2. Cukup ke celup kaki... gedebush la sekali! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak fikir panjang rasa dah gedebush dah masa tu hahaha

      Delete
  3. Aha kalau saya pun celup kaki sahaja tiada mandi.

    ReplyDelete
  4. Suka lah budak budak dapat mandi hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang suka terutama yang sulung dan bongsu tu hee

      Delete
  5. dah lama tak mandi sungai, dah lama tak camping, dah lama tak masuk hutan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lagi, cari geng ajak buat semua tu hehe

      Delete
    2. tunggu lepas habis pkp ni dulu. baru senang hati

      Delete
  6. Celuplah badan sampai kepala sekali

    ReplyDelete
  7. Lama juga tak pergi mandi air terjun. Sangat lama. Dulu² rajin juga.

    ReplyDelete
  8. smartnya ayahnya ayu celup kaki di air terjun.. hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha sebab asalnya plan nak gi tempat lain haha

      Delete
  9. masa anak2 kecik2 dulu kalau balik Pilah rajin singgah sini he hee

    ReplyDelete
  10. lamanya rak sampai ke ulu bendul, dulu-dulu dalam 10 tahun lepas rajin jugak ke sana sebab ada kawan tinggal di ulu bendul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo.. 10 tahun lepas tu saya baru mula nak ke sana..baru dapat kerja ahahah

      Delete
  11. bestnya..piknik di sini mmg layan..

    ReplyDelete
  12. Budak2 dapat keluar rumah memang gembira sesangat dh kan

    ReplyDelete
  13. Dapat celup celup kaki pun jadilah. best mandi air terjun. Sejukkk

    ReplyDelete
  14. Lama tak mandi air terjun..

    ReplyDelete
  15. Celup kaki sampai ke pinggang nampaknya. Haha. Ok lah janji diorang hepi

    ReplyDelete
  16. sejuk2 tu, bestnye rendam kaki dlm air sungai

    ReplyDelete
  17. Lama tak pi celup kaki. Kalau dapat pi sungai, nak celup kaki sampai ujung rambut.

    ReplyDelete
  18. Zaman belajo dulu je singgah sini..Lama behtul tak jenguk sini..huhu

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot