Wednesday, April 28, 2021

Mengecam Beg Dengan Pantas | Wordless Wednesday | Sebarkan Manfaat Sempena Ramadhan #16





18 comments:

  1. Betullah tu. Sekarang kalau keluar, pelbagai luggage yang serupa, risau tertukar saja

    ReplyDelete
  2. Betul, saya punn ikat ribbon kat bagasi, senang! Tak payah la duk belek belek setiap bagasi yang seakan akan sama dengan bagasi saya hehehe.

    ReplyDelete
  3. Tahun ni beg besar2 macam ni simpan kat stor ajelah
    mana boleh travel

    ReplyDelete
  4. Setuju. Lagi2 sejenis lemah ingatan macam saya

    ReplyDelete
  5. i have name tag on my luggage hehe

    ReplyDelete
  6. Beginilah caranya. memang mudah nak cam. Dari jauh dah boleh perasan :)

    ReplyDelete
  7. yeeee mak saya buat camni kak! senang nak cari beg masa keluar kat belt kat airport

    ReplyDelete
  8. dulu2 sy x fhm kalau tgk beg2 jemaah haji kat kelana jaya tu ada mcm2 tali...sy igt sbg hiasan je. bla dah pandai travel barulah sy fhm... yelah kat airport tu ada beribu2 beg/liggage dan x mustahil ada yg sm dgn luggage kite...kalau tertukar tak ke naya je heheeh

    ReplyDelete
  9. yep mmg berkesan terutama kalo ada neg lain yh sama bentuk dan kaler.. khannns

    ReplyDelete
  10. Selain letak ribbon akak biasanya beli tag bag yang comel2...yang kukuh buatannya supaya tak tertanggal...pernah gak letak pelekat nama besar2..heheh....rindunya nak travel

    ReplyDelete
  11. yerp.. saya selalu guna teknik ni. dari jauh dah dpt kenal pasti bagasi kite

    ReplyDelete
  12. Yang anak2 KakYa.KakYa mmg letak.tag sesiap nama diaorang sebab ada jugak bag kawan2 saiz dan jenama yang sama.

    ReplyDelete
  13. betul mcm tu..make sure xlupe la...dah 5 org ikat gitu wane yg sama udah pening hahaaa ^_^

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot