Monday, May 17, 2021

Jalan Tikus Lepaskan Diri

 Banyak betul berita masyarakat cuba menyusup menggunakan jalan tikus.


Sampai ada polis yang gali jalan tikus agar masyarakat degil tak sewenang-wenang lalu.

Jom tengok video jalan tikus.

Tentang betapa berlikunya cara untuk melepasi jalan tikus ni.

AMARAN:

Saspens tau!

Yuk!



Amacam saspens tak?

Siap ada bunyi siren polis kan?

kikiki..

13 comments:

  1. Gigih betul siapa yang buat binaan kotak ni. Kreatif.

    ReplyDelete
  2. wahh tikus mondok gebu tuuh., ;p

    ReplyDelete
  3. Dah tak boleh lalu jalan tikus, depa redah jalan kerbau pulak.

    ReplyDelete
  4. Gelak akak nengok hamster kecik tu heheheh, yelah rakyat malaysia kan kretif yg tak boleh tu la mereka nk buat

    ReplyDelete
  5. Hahaha.. Ingatkan seriuslah tadi..

    ReplyDelete
  6. Gigih lah sapa yang ikut jalan tikus tu. alih alih ada polis.haha
    Apesal comel sangat hamster ni. Ralit tengok. Kreatif tuan dia, exercise hari hari jenuh lah dia. Paling tak tahan siap ada efek air, api dan eletrik tu ha..dia punya flexibel menyusup bawah pintu lepas pulak. Paling suspen yang ikut jalan titi berpusing ada efek api bawah tu. haha.bijak sungguh haih..

    ReplyDelete
  7. polis pun sure tau jalan2 tikus ni.. he he he..

    ReplyDelete
  8. hahaha... comel tikus tu, geram plak tgk

    ReplyDelete
  9. Walaupun ni entry gurau-gurauan. Kami tetap nk serius. bengang dgn org rentas daerah/negeri lalu jln tikus.

    ReplyDelete
  10. ohh ini maksud diaa kahkahkah ^_^

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot