Wednesday, July 21, 2021

Unicorn ColourMax Colourliner | Wordless Wednesday


 

17 comments:

  1. Warna kuning dan hijau tu menyerlah betul macam warna neon.

    ReplyDelete
  2. Dah lamanya wak tak pegang benda2 macam ni

    ReplyDelete
  3. Nak buat ape tu? Melukis ke?

    ReplyDelete
  4. kena beli 3 set tu takut berebut pula tiga beradik

    ReplyDelete
  5. suka warna-warna dia.. jemput join GA mama ye syaz

    ReplyDelete
  6. Suka la color2 gini buat koleksi emak dan anak

    ReplyDelete
  7. Macam-macam jenis alat tulis sekarang. Rasa pun hendak cari pensil warna untuk lukis dan mewarna.

    ReplyDelete
  8. Guna untuk tulis nota bagus ni.

    ReplyDelete
  9. Sekejap, colourliner ni bukan yang jenis mata halus tu eh? Macam unipen tapi berkaler kan?

    ReplyDelete
  10. dah lama ..x ada pen colourfull mcm ni..last time study dulu ..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot