Sunday, August 1, 2021

Ogos Dah?

Covid oh covid, tiba-tiba dah ogos.
Tiba-tiba weh!

Dah dekat setahun aku tak balik jumpa famili.
Dah dekat setahun terpuruk di rumah.

Sedihnya!

Nanti tiba-tiba 2022.
Rindu keluarga..

Huwaaaa

14 comments:

  1. Harap semakin ok nanti. Insya Allah (beri aura positif)

    ReplyDelete
  2. Kannn. masa berlalu memang sangat cepat tak sedar dah bulan August. Lagi 4 bulan nak habis dah tahun ni. hmmmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah zhi..pejam celik pejam celik masih pkp

      Delete
  3. Masa seakan cepat berlalu
    C19 aje yang lambat nak pergi

    ReplyDelete
  4. Betul sangat-sangat....sebenarnya diam tak diam ramadhan akan datang pun dah dekat juga lebih kurang tujuh bulan lagi..aduh nak balik kampung...nak sangat.

    ReplyDelete
  5. hurm..entahlah. rasa macam hidup sia-sia je 2 tahun ni.

    ReplyDelete
  6. Moga-moga tahun depan ada sinar untuk kita semua.

    ReplyDelete
  7. kesian budak² dah nk setahun x sekolah.. baju pun dah x muat.. huhu

    ReplyDelete
  8. Pejam celik pejam celik dan masuk hari ke 9 dalam bulan ogos . Sama2 kita doakan angka covid menurun

    ReplyDelete
  9. tinggal berapa bulan je lagi nak masuk tahun 2022. Rindu nak balik kg jumpa family :(

    ReplyDelete
  10. cepat masa berlalu..aduhai~
    moga ada peluang kita semua blk ke kg nnt..
    berharap virus hlg dan musnah dr muka bumi..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot