Thursday, 16 September 2021

Rumah Yang Telah Ditinggalkan | Throwback Thursday

Gambar mak sent kat aku beberapa hari lepas.
Masa ni adam dan amir kecik lagi.
Amir belum setahun lagi masa ni.

Rumah ni telah kami tinggalkan.
Emak dan abah pun dah tak duduk sini dah.

Banyak kenangan pahit dan manis dari rumah ni.
Tapi itulah, rezeki nak duduk rumah ni tak lama.

Tinggallah kenangan sahaja.

Terselit jugak kelibat kereta lama zaimi dekat situ.
Proton Persona.

Pun dan tinggal kenangan je.

Haih.. itulah, nyatanya tak ada apa yang kekal di dunia ini.

9 comments:

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car
BOOK YOUR RIDE HERE