Thursday, October 7, 2021

Malaikat


Rindu pulak dekat mak.
Hihi.

Mak aku garang woa masa aku kecik-kecik.
Alhamdulillah berkat garang dialah aku jadi orang.
Aku jadi apa yang aku jadi sekarang. 

Tuhanku kamu tolonglah
Hantarkan kepadanya
Malaikat tuk jaganya
Bila ku tiada
Tunaikan semua
Permintaannya kerna
Ku cintanya
Sungguh sungguh
Pagi petang berlumba
Terkejar kejar masa
Cuba bina istana
Tuk hidup bersama
Berkelip kelip mata
Paksa diri bekerja
Tapi lebih ku rela
Lihat senyumanmu
Ini sahaja waktu ku
Di dunia menjaga kamu
Ku tambahkan satu doa
Untuk kamu
Tuhanku kamu tolonglah
Hantarkan kepadanya
Malaikat untuk jaganya
Bila ku tiada
Tunaikan semua
Permintaannya kerna
Ku cintanya
Sungguh sungguh
Lewat ku menyedari
Kini ku menghadapi
Segala yang ditakdirkan
Tuk hidupku
Maafkanlah diriku
Kerna melukakanmu
Terpaksa ku melangkah pergi
Meninggalkan kamu
Ini sahaja waktuku
Di dunia menjagamu
Ku tambahkan satu
Doa untuk kamu
Tuhanku kamu tolonglah
Hantarkan kepadanya
Malaikat untuk jaganya
Bila ku tiada
Tunaikan semua
Permintaannya kerna
Ku cintanya
Sungguh sungguh
Sampaikanlah rinduku padanya
Agar dia sentiasa sempurna
Bawalah cinta kita
Terbang bersama ke syurga
Ha uh ho
Ku tiyada
Ku cintanya
Sungguh sungguh
Tuhanku kamu tolonglah
Hantarkan kepadanya
Malaikat untuk jaganya
Bila ku tiada
Tunaikan semua
Permintaannya kerna
Ku cintanya
Sungguh sungguh
Ku tiada
Tunaikan semua
Permintaannya kerna
Ku cintanya
Sungguh sungguh

Songwriters: Hazama Bin Ahmad Azmi / Omar Khan Bin Rahmattullah Khan / Michael Wai Keong Chan
Malaikat lyrics © Warner Chappell Music, Inc
+++
Dengar lagu Hazama ni bertambah teringat dekat emak dan abah.
Moga sihat selalu 💓

9 comments:

  1. ibu bapa..permulaan kita..tiada pengganti..

    ReplyDelete
  2. tiba-tiba jadi sebak pulak..

    ReplyDelete
  3. Nasib shida baik setaman je dgn mak :)
    lagi pula hari2 jumpa!

    ReplyDelete
  4. rindu lak dengan mak akak kat kampung, sekarang ni dia tengah sakan menanam bunga ros hehehhe..

    ReplyDelete
  5. 😢😢rinduu yg tak terungkapp

    untung ank yg masih ada mak
    syurga dan makbul doa Anak2

    semoga mak syaz sehat selalu

    ReplyDelete
  6. cedih...alhamdulillah ayu dekat ngan ibu & ayah, selalu leh jumpa & diaorang selalu ada utk ayu & anak2..syukur alhamdulillah.

    ReplyDelete
  7. mak dulu2 mana yang tak garang... hehehe

    ReplyDelete
  8. Rindu mak kat kampung jugak. Segarang garang mak, kita jadi manusia yang elok.

    ReplyDelete
  9. hahahahasama lahhhh. saya panggil mak saya harimau sekarang dah jadi kawan

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot