Friday, October 8, 2021

SIAPAKAH PEMENANG GIVEAWAY BY SHIDA RADZUAN?

 Sejujurnya kan, aku tersangatlah terkujat!


Aku ni sangatlah jarang masuk dan join giveaway yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger.
Pertamanya sebab kadang aku tak terfollow syarat yang diberikan.
Kedua, aku kadang-kadang tak sempat.
Ketiga, kadang-kadang lupa. Ada juga kadang tak tahu.
Haha!
Jadi Giveaway Shida ni antara yang syaratnya mudah.
Jadi sajalah aku join dan memeriahkan suasana kan.

Tak sangka ada tuah aku di situ!


Setelah Shida putar roda yang cantik colorful ni, tak sangka nama aku terpilih tau.
Memang macam dalam mimpi, ibarat bulan jatuh ke riba.

Tuah ayam nampak di kaki, tuah aku terbit dari sang roda!



Tahniah juga pada semua pemenang serta peserta yang lain!

Dan terima kasih yang paling ulung adalah buat Shida, semoga murah rezeki selalu!

+++

Tak sabar menanti kotak misteri tu sampai hehe

20 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki...tahniah syaz

    ReplyDelete
  2. congratulations on your success. Lepas ni selalulah join GA, orait?

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, tahniah..rejeki!

    ReplyDelete
  4. Tahniah Awak. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia takde siapa yang tahu kan...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki. Tahniah Syaz

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..Tahniah! Kalau dah rezeki tak kemana.

    ReplyDelete
  7. Beri disini dpt disana.. Tu org jawa ckp "the more u give the more you'll get"

    ReplyDelete
  8. Tahniah syaz! sgt2 teruja shida bila kluar nama syaz hehee..tgu sorg pemenang blm muncul lg..tgh tgu dia respon..esok dah boleh packing..

    ReplyDelete
  9. Tahniah
    Rezeki terpilih sebagai pemenang

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot