Saturday, October 30, 2021

Nasi Kerabu Tumis Bunot Payong, Kelantan


 Sarapan pagi tadi, order melalui GrabFood.
Rasa dia memang sedap, ayam besar.
Solok lada jual asing, tak include sekali. Harga tak ada lah murah sangat, RM7.50 juga. Tapi berbaloi sebab sedap dan portion besar.

12 comments:

  1. Selalu ammi kalau makan nasi kerabu solok mintak 2 huhu

    ReplyDelete
  2. Welcome to Kelantan. Jika beli bungkus boleh dpt murah lg tu. Dlm 4 ke 5 ringgit je.

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaaa nasi kerabu
    Rice to Wednesday
    My fav nii

    ReplyDelete
  4. Peberet akak all time...nasi kaler putih ke,biru ke,kuning ke..janji nasi kerabu..

    ReplyDelete
  5. Rasa terliur pula petang hujan gini hehe. Selamat menjamu selera kak. :)

    ReplyDelete
  6. Harga dan rasa seiring lah kiranya ye. Boleh pulak solok lada jual asing.

    ReplyDelete
  7. sekarang ni memang orang jual solok lada asing kan. Kalau dulu memang dah include sekali. Maybe sebab susah kot nak buat pastu tak ramai yang makan haha memandai je buat teori sendiri

    ReplyDelete
  8. kalau kat kl ni mesti dah rm10 lebih, itu tak masuk penghantaran..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot