100 Plus Zero Sugar


Dari segi rasa, sama je macam 100 Plus original. Dari segi gas, mungkin dia kurang sikit. Tapi kalau nak kata rasa dia kurang manis ke apa, bagi aku tak adalah pula begitu.
Manis je aku rasa dekat lidah aku ni. Dari segi ketahanan mata dari mengantuk selepas minum 100 Plus Zero Sugar ni, sama juga macam minum 100 Plus biasa tu. Tak adalah pulak kalau minum ni, dia jadi tak tahan mengantuk ke apa. Kiranya masih mampulah buat mata tak mengantuk walaupun dia claimed kata dia tak ada gula.

Entahlah, harapnya betul lah tak ada gula dalam tu. Orang ada diabetes macam aku ni memang cepat tergoda nak beli kalau tertulis perkataan tak ada kurang, kurang gula macam ni. Haha!

Post a Comment

6 Comments

  1. dah try 100 plus zero sugar ni rasanya macam sama je dengan yang biasa

    ReplyDelete
  2. kadang bila dah penat berlarian atau bersukan, minum 100plus ni buat kita rasa bertenaga betul... mungkin betul ni 0 sugar macam coke tu

    ReplyDelete
  3. SELALU MINUM KALAU RASA XSIHAT XDA GULA TAPI MANIS OKLAH TU

    ReplyDelete
  4. mama penah minum mg terasa lagi manisnya. tapi tu la gas dia kurang so mcm kureng sikit

    ReplyDelete
  5. Mudah tergoda jugak bila kata zero sugar tapi kalau manis jugak tandanya ada gula jugaklah kot. Mungkin kurang.

    ReplyDelete
  6. Dah lama tak minum 100plus ni . Bagus juga 100 plus zero ni kurang manis dari 100plus yang biasa

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.