Sunday, 26 December 2021

Pantulan Bayang di Pantai Batu Hitam, Pahang

Kisah semalam.
SR dan Zaimi bawa anak-anak celup kaki sekejap di Pantai Batu Hitam, Kuantan, Pahang ni.

Suka pulak SR tengok gambar ni, sebab ada pantulan bayang anak-anak dekat air atas pasir pantai. Kami pergi sini sementara tunggu adik SR dan suami dia datang, nak bawak kami ke suatu tempat best.

Hihi..

Nanti SR cerita di lain entry, insyaallah ❤️
Take care semua!

 

11 comments:

  1. Teruss masuk sin bila baca tajukk tuu..Hihi..
    Ok, bukan sesuatu yang menyeramkann

    ReplyDelete
  2. mmg cantik pun.,.
    2 3 kucing berlari, mana nk sama anak sendiri., ;p

    ReplyDelete
  3. Cantik Syaz!
    Dengan awan sekali terpantul, lawa :)

    ReplyDelete
  4. Wak siap terbalikkan lt untuk lihat hasil yang lebih unik

    ReplyDelete
  5. Alang-alang menunggu, celup kaki.

    ReplyDelete
  6. ni mcm yg kat selangor tu, kan?
    apatah nama tempat tu.
    viral sebab boleh amik gambar style cermin gini.

    sgt cantik.
    dgn pemandangan nyer nan indah :)

    ReplyDelete
  7. Cantik reflection tu. Dah macam pantai cermin dah.

    ReplyDelete
  8. Cantik. Macam sky mirror Kuala Selangor pulak

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car
BOOK YOUR RIDE HERE