Wednesday, January 19, 2022

Buah Hati dan Teman Bertekak Omak | Wordless Wednesday


 

12 comments:

  1. Alhamdulillah. ada teman bertekak. Kalau tidak...rasa sepi dunia hihihii.

    ReplyDelete
  2. Anak lelaki memang sellaunya rapat ngan mak kan...hehhe...ensem ni...

    ReplyDelete
  3. Teman bertekak tu lah buah hati pengarang jantung :)

    ReplyDelete
  4. kannn..ni la yg buat meriah rumah ni

    ReplyDelete
  5. Sekejap je nanti dah tak jadi teman bertekak mak..

    ReplyDelete
  6. Teman bertekak..? ok lah tu kan...Like mother like son..hehe

    ReplyDelete
  7. Ada juga nk riuh rendah sekali . Sorang2 sunyi sepi

    ReplyDelete
  8. hahaha orang kata kalau muka lebih ikut mak, memang suka bertekak dengan maknya

    ReplyDelete
  9. buah hati.
    aida ada jugak teman bertekak - izzat.
    tak lama lagi, bujang, ntah sudi bertekak dgn kita :) hi hi...

    ReplyDelete
  10. Tetaplah buah hati walaupun kawan bertekak.. hehehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot