Bundle Buku Antologi Cerpen Bersama Hasreeyati Ramli 3 RM50

SR nak selling fast. Buku antologi yang tengah tu, yang Titipan Suara Hati tu, ada tinggal satu saja lagi dalam simpanan SR. Jadi alang-alang tu, SR nak jual secara bundle bersama dua lagi antologi cerpen; Secawan Kopi Secangkir Teh Limau dan Janji Itu Pasti. Setiap satu berharga RM28. 

TAPI!

SR nak let go tiga antologi cerpen ni hanya RM50! Postage asing, tapi kalau order thru shopee, postage jimat gais!

Dalam ketiga-tiga naskhah antologi ni, ada karya SR. Pada yang dah tahu, SR pernah terbitkan dua mini novel atas nama pena Syaz Eym. 

Jadi, dalam tiga antologi ni, ada 4 cerpen SR. Dua dalam antologi Secawan Kopi Secangkir Teh Limau, sebuah dalam Titipan Suara Hati, dan sebuah lagi dalam Janji Itu Pasti.




Selain karya SR, pastinya ada cerpen dari Puan Hasreeyati Ramli kita, serta cerpen-cerpen dari penulis-penulis lain. 

Baca cerpen ni yang menariknya, cepat habis. Cepat tahu ending! Dan semestinya ada pelbagai cerita yang pasti menghibur dan mengisi masa lapang kita.

Jadi, siapa nak sambar bundle ni, boleh melalui shopee SR! Klik sini! Siapa cepat, dia dapat!

Eceh.. beria SR hahaha.

Oh ya di shopee juga, boleh beli novel baru SR yang berjudul Aku, Kamu dan Kelab Ulat Buku. Tak banyak yang tinggal. Dapatkan sebelum habis, SR pun tak tahu bila nak ulang cetak ☺️

Stay safe semua!

*Hanya pembelian dari SR sahaja. Pembelian dari penulis lain, SR tak uruskan ye. ☺️
 

Post a Comment

8 Comments

  1. Uncle bukan ulat bulu... eh... buku...

    hahahaha

    ReplyDelete
  2. Ingatkan pakaian saja jual bundle, buku pun ada jual style bundle juga ye Syaz.

    ReplyDelete
  3. hebatt.. kipidap dongibapp.. 👍👍

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH SYAZ MOGA TERUS SUKSES BERKARYA SASTERA

    ReplyDelete
  5. bagi laluan pada yang lain untuk membeli...takut ammi beli pastu jadi tukun je buku tu sbb ada 2 buku belum berbuka plastiknya

    ReplyDelete
  6. Huyyooo.. Ada ehh.. Sy pun terasa nak jual la novel or majalah.. ain case ada yang rindu

    ReplyDelete
  7. berbaloi tu rm50 dpt 3 buku. selamat membaca syaz

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.