St Ives Oatmeal and Shea Butter Soothing Body Wash

Assalamualaikum semua!
Apa khabar, sihat ke?

Hari ni, SR saja nak tayang sabun St Ives yang paling SR suka. St Ives Oatmeal and Shea Butter Soothing Body Wash. SR ni jenis suka pakai 2, 3 jenis sabun mandi serentak.

Bukanlah pakai serentak masa setiap kali mandi, tapi pagi sabun lain, malam sabun lain... Gitu. Jadi, dalam sabun-sabun mandi yang ada, mesti kalau boleh, SR akan pastikan sabun ni ada.

SR suka sabun St Ives Oatmeal and Shea Butter Soothing Body Wash ni sebab bau dia sedap betul di hidung SR. Wangi, macam bau coklat. Suka!

Bau dia tak adalah terlalu strong, tapi jenis soft soft gitu. Selalunya SR beli di Watsons. Dekat tempat lain, macam tak jumpa pula jualnya.

Siapa pernah guna sabun ni? Bagi kalian, best tak?

Post a Comment

11 Comments

  1. Waalaikumussalam. Sihat walafiat.
    Tak pernah guna sabun tu lagi.

    ReplyDelete
  2. nampak mcm best je body wash ni..belum prnah try..

    ReplyDelete
  3. Wkmussalam
    Owhh sabun, ingatkan makanan

    ReplyDelete
  4. yes! mmg sedap bau dia..kita dah abis satu botol..watson tgh sale sekarang.

    ReplyDelete
  5. tak tahu pula st ives dah keluarkan sabun

    ReplyDelete
  6. Dulu pakai pencuci muka jenama ni.

    ReplyDelete
  7. Dulu suka jenama St Ives ni...pas tu mengada tukar2 kan..

    ReplyDelete
  8. ammi beli St Ives Coconut & Coffee scrub..buka muka je ammi scrub satu badan ammi lumur hahah..penjimatan namanya sbb nak gi spa takde bajet

    ReplyDelete
  9. Yang ni tak pernah guna lagi. Pernah guna yang jenis scrub, tapi rasanya bau sama

    ReplyDelete
  10. boleh ker pakai setiap hari 1 body wash st ives ni?

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.