Ubah Template

Assalamualaikum wbt


Tak tahulah jika ada yang perasan. Tapi seminggu ini, SR memang sedang dalam proses ubah template blog SR ni. Sebab tu sekejap lain, sekejap lepas tu tukar lagi.
SR sebenarnya masih tak berpuas hati dengan pemilihan template. Itu yang belum jumpa yang betul-beul fix lagi. SR tukar dan ubah template blog sebenarnya sebab template yang lama tu SR dah bosan. Nak cuba sesuatu yang baru gitu.

Tapi kalau memang tak jumpa juga yang berkenan dan tak timbulkan isu, SR guna yang lama ajelah balik kot?

Tengoklah nanti.

Salam Jumaat semua!

Post a Comment

13 Comments

  1. Semoga ada template yang bersesuai dengan cita rasa akak. :)

    ReplyDelete
  2. Takpe SR, mana Tau tukar template boleh menaikkan PV blog. Dulu Fiza pun asyik tukar template je. Bila dah jumpa yang sesuai. Alhamdulillah, setakat ni boleh bertahan lagi daripada nak tukar template yang baru. 🤭

    ReplyDelete
  3. tukar template ni renyah sebab ada certain widget tak ngam dengan template baru. ada yang tools tak berfungsi pula. kena banyak try and error sampai berpuas hati. all the best kak syaz :)

    ReplyDelete
  4. tu la . perasan jugak...
    pandai godek2 ni.. MA memang x pandai, nila bosan cari org tlg tukarkan je.. he he he
    oh ye.hadiah giveaway dah sampai, tq so much yer!

    ReplyDelete
  5. Abe kie suka template ini sbb nampak kemas n simple tp menarik tertarik!

    ReplyDelete
  6. Perasan... sy pun sebenarnya sedang berkira² jugak nk tkr template sempena tahun baharu... tp tu lah kalau rajin... hehehe

    ReplyDelete
  7. haa..SA ingat salah masuk blog..rupanya tgh renovate...hehehe....

    ReplyDelete
  8. akak perasan, sebab akak tak boleh nk cari senarai entri SR mcm selalu, kot lah ada entri semalam yg lum komen kan tp cari2 butang next entri atau old entry tak jumpa hehehhe...

    ReplyDelete
  9. Patutlah semalam template lain hari ini lain.
    Mrs. A kurang yakin tukar template sediri sebelum ni minta orang lain yang buatkan.

    ReplyDelete
  10. ammi perasan semalam...tp yg semalam tu mcm lebar sangat heading dia..yg ni mcm ok...kemas je

    ReplyDelete
  11. Aini suka ni simple je..
    Aini pun dalam proses nk tukar template.. cuma blum ada yg berkenan lg

    ReplyDelete
  12. Takpe. Proses belajar ni. Nanti jumpa lah yang berkenan tu.

    ReplyDelete
  13. Rasanya masa Sha berkunjung sebelum ini masih yang lama, hari ini baru nampak yang baru ini.. Yang ini pun okay juga.. loading cepat dan senang nak ke entry seterusnya..

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.