Pagi Hari ke Lima Amir di Wad

Assalamualaikum wbt...


Pagi ni Amir muntah dua kali. Sekali masa tengah ambil gas, sekali lagi masa lepas makan. Habis keluar balik semua koko crunch yang dia makan.

Bila petang dia okey, bila pagi mesti dia kata dia dia pening, terutamanya lepas neb tu. Tangan dia pun shaking.

Lepas muntah, mesti dia kata dia akan lega. Sama aje pattern setiap pagi sejak hari pertama kami bawa dia ke hospital tu. Dan rasanya sebelum tu lagi, masa hari ke tiga dia demam panas tu pun dia muntah pagi. Muntah air liur. 

Ke kahak?

Entahlah, tapi memang muntah lah bila pagi. Badan dah tak panas, batuk pun dah tak kerap.

Harap makin sembuh dan boleh discaj, boleh balik rumah. Doakan amir ye 🥹

 

Post a Comment

3 Comments

  1. kalo lepas neb, memang akan mabuk-mabuk sikit lecturer saya cakap..masa tu dia warded and kena neb juga dalam berapa bulan lepas..kucing saya pun baru kene neb berapa hari lepas, lepas neb terus muntah-muntah..lepas habis fasa muntah-muntah macam lega dah dia..kahak semua keluar..

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat sembuh. Aamiin Ya Rabb!

    ReplyDelete
  3. Semoga lekas sembuh Amir...kesiannya....

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.