Showing posts with label pokok. Show all posts
Showing posts with label pokok. Show all posts

Saturday, June 19, 2021

Pokok Monstera Menghias Rak TV

Kisahnya tiba-tiba rasa nak beli pokok-pokok buat hiasan sikit dalam rumah.
Asalnya tengok dalam HGTV la ni, tu dapat idea.


Thursday, June 10, 2021

MARDI Cameron Highlands | Ogos 2019 | Throwback Thursday

MARDI Cameron Highlands ni memang antara tempat yang kami wajib visit kalau pergi ke sana.
Selain banyak pokok cantik-cantik, tempat ni jugak luas dan landai.

Jadi boleh lepaskan anak-anak berlari!


|Entry ini banyak gambar!|

Tuesday, May 25, 2021

Deco Dinding Dapur Guna Wallpaper

Benda datang mengejut.
Tiba-tiba rasa nak penuhkan dinding sebelah pintu masuk dapur di rumah ni.
Dinding sebelah stor, sebelum ni memang zaimi sangkut kalendar je kat situ.

Thursday, May 6, 2021

Saturday, September 19, 2020

Berangan Nak Ada Courtyard

 Sabtu lepas punya cerita ni, lepas balik dari makan di Arrobah Maju tu, ajak zaimi pergi kedai pokok.

Sebab sejak kebelakangan ni, adalah terbaca pasal indoor courtyard, ala yang orang buat satu ruang ada pokok besar dalam rumah, yang ada lighting cantik-cantik tu ahaha!

Contoh macam ni:

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot