Sunday, February 7, 2021

Semai Pegaga


Ada kawan bagi anak pegaga, dia kata cucuk je nanti dia hidup.


Tak tau akan jadi ke tak.

Kami ni dua dua tangan panas.

Huhu..

Semoga murah rezeki sahabat.


Semoga kawan kawan blog juga sihat sihat hendaknya.

Culas sikit bab reply komen dan balas kunjungan lately.

😕




13 comments:

  1. Rabia suka makan pegaga ni . skrg tak makan dh

    ReplyDelete
  2. sama la kat rumah kita pun yg rajin n menjadi tanaman nya tangan adik..
    macam-macam dia tanam dah sejak pkp ni...

    ReplyDelete
  3. pegaga mudah hidup, insyallah hidup subur la tu nanti

    ReplyDelete
  4. Pegaga akk dah mati dah, aritu cabut sbb nak gemburkan tanah, semai balik semula, lansung mati plak.
    Samalah kita, lately culas, bw lagilah

    ReplyDelete
  5. kalau menjadi tu hari2 bole makan pegaga

    ReplyDelete
  6. tak berapa reti makan pegaga..huhuhu

    ReplyDelete
  7. Sedap penggag buat ulam. Semoga subur hasil tanaman akak.

    ReplyDelete
  8. Pegaga agak mudah hidup berbanding kesum, pada sayalah.

    ReplyDelete
  9. sama la akak & husben pun tangan panas. dulu masa duduk rumah teres, ada kawasan tanah sikit kat dpn & blkg rumah. kitaorang cuba gak menanam jenis tanaman yang guna untuk masakan macam serai, kunyit, daun kari. harammmmm menjadi. layu terus. haha. adeh...

    ReplyDelete
  10. Jarang sgt makan pegaga.. Moga hidup berkembamg ya pokok ituuu.. hehe

    ReplyDelete
  11. Pegaga nie macam lebih midah hidup.. Cucuk sekali je, nanti beranak pinaklah dia..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot