Search This Blog

Wednesday, November 18, 2020

Biar Panjang Macam Jijoe

 Sejak musim covid19 ni, susah betul nak bawak anak anak lelaki ni pergi gunting rambut.

Nak gunting sendiri, zaimi serba salah pulak takut senget lah, tobek lah.

Lama-lama adam pun dah tak larat nak ajak ayah dia gunting rambut.


Tuesday, November 17, 2020

TAK FAHAM | FIKSYEN

 TAK FAHAM



“Kau boleh duduk bilik belakang ni Tim. Dulu Jahra guna bilik ni jadi bilik ‘wardrobe’ dia. Lepas dia pergi, memang aku tak pakai pun bilik ni”, terang Fendi sambil membuka pintu bilik paling hujung dalam rumahnya ini. Hatim hanya menurut masuk sambil memerhatikan segenap sudut bilik itu.

Sunday, November 15, 2020

Top Pengomen Blog Rabia

 Rezeki hari ini, rabia dm di telegram kata aku adalah top pengomen blog dia untuk bulan November!

Terima kasih rabia!

Sebab rabia ada bagi 1 header blog:

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me