Tuesday, November 23, 2021

Mengharapkan Emas di Hujung Jalan

 

Ewah tajuk post. Sebenarnya post ni tak adalah nak cerita pasal Rantai Leher Dinar Emas 916 ke apa pun. Saja je sebab tak tau nak letak tajuk apo.

Monday, November 22, 2021

Essence Witch Side Eyeshadow Palette


Ini kan, memang salah satu aku punya bad habit. Aku ni kadang-kadang suka beli sesuatu bukan sebab aku perlu dan nak pakai benda tu. Tapi aku beli sebab aku suka tengok rupa dia yang rare dan unik. Ini adalah salah satu contohnya. Aku tak pasal-pasal terbeli Eyeshadow Palette ni, padahal aku bukanlah pemakai eyeshadow.

Moga Isnin Membawa Kebahagiaan!

 

Isnin. Ya jawapannya Isnin.
Isnin datang lagi.

Hari ini juga merupakan hari pertama cuti pertengahan semester bagi pelajar UiTM. Tapi tenaga pensyarah UiTM tak cuti ya. Kalau nak cuti, kami kena mohon. Sebab ramai yang ingat kami akan cuti percuma masa pelajar cuti. Huhu..

Sunday, November 21, 2021

Buat Aku Tersenyum

 Buat Aku Tersenyum - Sheila On 7


Terkenang lagu zaman remaja dulu hehe..
Dulu zaman aku sedang meningkat dewasa, lagu band dari Indonesia memang meletop-letop di telinga kami yang baru nak up ni tau!

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot