Tuesday, March 24, 2009

Teringat kat Prof Latiff~

dah lame dah amek gmbr ni..arini saje nak crite.. ade sekali kelas Prof Latiff aritu, dia citer sal sugip/sugid.. adat org kadazan dusun.. bila ade org wat salah, jadi hukuman dia sugid ni la.. contoh hukuman dia kene bg haiwan ternakan.. aku pon x sure, jadi kalau salah jgn marah ye? Aku gelak giler mase Proff citer tu.. sbb dia sebut kerbau macam orang dusun sebut, "karabau"...hehe.. kebetulan lak pastu aku ngan zaimi gi kedai terjumpe la bnde ni..

gelak giler!

mungkin korang xphm ape aku citer ni kan..xpela..hehe~


10 comments:

  1. spelling maybe slh kOt..
    but i dun remmber....
    haha~
    phm cite nh...
    lalala~

    ReplyDelete
  2. aku pham!!(sambil mengangkat tgn tnda phm)..hehe

    ReplyDelete
  3. put: anda phm juge? heheh~ bagus2...sila2 la ke blog Prof Latiff ye..hehe~

    eyena: bagus2! ;)

    ReplyDelete
  4. PAHAM3...
    sikit paham laa kot..
    w/pun x tau mesej yg nk di sampaikan
    hehehe
    buat wan tersenyum ...
    kat mana jual??
    711 ada x??
    nk gak rase..
    PASTI MENJOJOL nnt..
    hahahhahahaa

    ReplyDelete
  5. ielamorry: bagus2...pengajaran saye bjaye arini..haha!

    wan: keh keh ape yg terjojol? bijik mate ke? heeheeee~ 7-e x sure la ade ke x..sticker ni ade kat kedai runcit yg bername DESANIKA kat seksyen 16, bandar baru bangi.. :)

    ReplyDelete
  6. apa2 je laa yg leh terjojol..
    teeettt... ahahahaha....
    aduhhh area bangi mati kutu laa..
    huhu.. xpe laa kirim laa erk..
    =p

    ReplyDelete
  7. oh boleh2 silakan kirim..tp bank in duit kat kite dulu..hehe..nak?

    ReplyDelete
  8. karabau..sogit hahaha..

    lawak teringat prof latiff ari 2 dia nak sogit bdak yg bersin kuat kat luar klas..

    ReplyDelete
  9. Anynomous: hahaha tu la pasal.. sape la yang bersin tu..tu yg nmpk carabao ni kitorg gelak giler!

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot