Friday, April 3, 2009

Ini Elin~

Macam la korang tak kenal lak ngan Elin kan. Saje je nak bagitau lagi sekali. Haha!
Aku suka gambar ni, boleh pulak diaturn ke belakang sambil jalan, ala-ala catwalk lak. Eh memang la dia cat kan?

Cayang Elin!
Mwah Mwah!

..........................................................................................

Macam aku cakap semalam, aku takleh gi melawat dalam mase terdekat ni..
Penat la banyak esaimen..
*sigh~~~~~

7 comments:

  1. wou..
    grm la tgk kucin akk 2..
    ni rse cm nk culik ni..
    haha..

    ReplyDelete
  2. kak syazni, law elin hilang, suspek utama dia c philocoly ni... ahakz!!!

    ReplyDelete
  3. asik2 elin..ulang 2x...

    hmmh!

    hehe

    ReplyDelete
  4. wahhh.. posing model tuuu !!!
    cute gler..

    ReplyDelete
  5. syeza: oh tidak, sila jgn! nanges mak kite nnti..huhu~

    leena: haha! aah la!

    Eyena: ooopss..sukati aku la blog aku! hehe~

    amy: tu la, kemain lagi dia posing..huhu~ cube suh Lucy wat, mesti boleh gak!

    ReplyDelete
  6. ske tgok kucen die...
    tomeiiiiii-

    ReplyDelete
  7. farah: elin kate tenkiu dlm bntuk purr purr.. :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot