Thursday, October 22, 2009

10 bulan lepas

Tepat jam 10.45 malam 10 bulan yang lepas, atok telah pergi selamanya..

Seorang lelaki tua yang menjaga aku dari kecil..

We are so close!

We are so close :(


Yang sihat pada sebelah paginya 22 Disember itu..

Allah dah janji, ajal manusia tu tak kan lambat sesaat pon..

That was what happen to him..


Dia pergi tibe2.....~~


Tuhan, aku rindu dia :((


Selamat kat sane ye tok..

Nie nak jumpa atok lagi..

Ade rezeki kite jumpa kat sane ye tok :((


Al-Fatihah untuk arwah Haji Joned Bin Agam..


10 bulan atok dah takde, tak sehari pon Nie tak ingat kat atok..

HAri2 Nie nangis ingat atok..

lebih2 lagi tarikh 22haribulan...


Nie tengok nombor telefon atok dalam henpon Nie..

Nie rindu atok call Nie :(

Nie rindu atok datang rumah tiap2 ujung minggu..

Nie rindu bunyi suara atok, cara atok bercakap, gelak..

Nie rindu bunyi atok berdengkur..

Nie rindu bau atok.....


Nie akan rindu atok, selamanya..

Selamanya...


*can't write anymore...tears*


ps: devastated


teribbly missed

11 comments:

  1. dh la Nie.. atok dh pegi xkn kembali dh.. kalo ko rindu kt atok ko sedekahkan la fatihah kt arwah.. smoga senang arwah kt sana.. al-fatihah

    ReplyDelete
  2. nie...aloooloolooo..ko sabo ye...btul kata mi tu, klu ko rindu dia, hengat dia ko sedekahkan fatihah byk2 kat dia...moga dia tenteram di sana..amin

    ReplyDelete
  3. syazni..dah laa ek..kite sama2 kehilangan atok..

    kite sedekahkan al-fatihah utk arwah..ok?

    senyumm... :)

    ReplyDelete
  4. sayunya dengar luahan u... semoga atuk u dicucuri rahmat.. Al-Fatihah buat beliau...

    ReplyDelete
  5. all: thanks semua.. tp mmg tgh rindu sgt kat dia.. thanks guys :)

    ReplyDelete
  6. ;'( akak jgn nages , shazea bce ney nak nanges dh :(

    ReplyDelete
  7. shazzy: nmpknye arini akak dah wat ramai org nanges...thanks dik :D

    ReplyDelete
  8. sabar jerp..
    yg pergi xkn kembali..
    kte kt cni ni kne la slalu doakan dye k..
    dh2!xmo ngs2..hehe..
    smile:)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot