Search This Blog

Wednesday, September 30, 2020

Tiga Kanak-Kanak Terselit Dicelah Kayu | Wordless Wednesday | 13 September 2020



 

34 comments:

  1. xlah terselit sangat makk.,hehehe

    ReplyDelete
  2. Aiyok apa sudah jadi?😂
    Kedai ni jual apa sebenarnya? 2 in 1 la agaknya ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kedai akuarium kak, tapi kayu dia punyalah banyak!

      Delete
  3. Yang kecik tu macam dah nak tertutup mata pakai facemask..comel je 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha! sebab asik ditolak2 masknya tu kikiki :D

      Delete
  4. kayu apa tu..?Untuk hiasan ke? macam untuk akuarium..

    ReplyDelete
  5. Ingatkan posting viral, ada budak terselit celah kayu. Hehe

    ReplyDelete
  6. sekali baca tersepit..dua kali baca terselit hahaha

    ReplyDelete
  7. ya Allah..ngeri betul tajuk ni..hahahhaha

    ReplyDelete
  8. Tak pernah siggah kedai aquarium baru tahu dalamannya macam ni hehehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kedai aquarium lain kayu tak over camni sebenarnya hahaha

      Delete
  9. Macam kayu herba... macam kayu hiasan juga.

    ReplyDelete
  10. akk ni boleh jadi tukang buat artikel dalam suratkhabar..gempak tul tajuk..kekeke

    ReplyDelete
  11. mak diorg shopping kayu nak buat garden la tuuuu

    ReplyDelete
  12. cantik lah kayu kayan semua tu..menarik utk dibuat hiasan dlm rumah,

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang berbakat menyusun mesti cantik hasilnya

      Delete
  13. Banyak betul kayu. Buat props gambar lawa ni. Belum terselit lagi ni. hihi

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me