Search This Blog

Thursday, October 22, 2020

Dari Kak Azimah | Thankful Thursday

 Assalamualaikum semua!

Weekend haritu, tibalah satu bungkusan dari rider j&t vroom vroom!

Betapa riang di dalam hati!
Rupa-rupanya hadiah tanda ingatan dari Kak Azimah dah sampai!

Terima kasih kak!
Jom tengok kat dalam ada apa 😃


Jeng jeng jeng!
Ada dua benda la!


Alhamdulillah, satu bungkusan rupanya sambal roselle, sedap!
Makan dengan nasik panas-panas + Telur dadar!


Yang lebih kita pindah masuk tipuware, jadi boleh masuk peti ais 😁

Hadiah yang kedua pula adalah sehelai tudung berwarna biru.


Cantiknya, tak sabar nak pakai 😉

Terima kasih kak azimah, semoga akak dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan hendaknya 😀💓💓

ps: harini tak sempat nak blogwalking. kerja banyak. haih...baik akan pilih random 10 blog untuk diterjah!

esok Jumaat, boleh bw malam nya..yeay!

38 comments:

  1. Sama dapat gak hari Selasa kelmarin. Belum tulis lagi. Bungkusan sama tapi saya dapat pashmina warna kelabu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah! alhamdulillah, semoga murah rezeki yang memberi kan ;)

      Delete
  2. Replies
    1. alhamdulillah, semoga murah rezeki yang memberinya juga kan wak :)

      Delete
  3. hai syaz.. kakmim BW malam².. hari ni cuti so jadual lari sikit.. selalunya pagi² lps on pc terus je BW sambil bekfes dpn pc.. hihi.. btw apa rasa sambal roselle tu ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi itulah, selalu macam tu, tapi semalam dan harini pagi2 terus berdesup buat kerja, lotih..haha
      rasa dia ala-ala sambal hitam pahang kalau akak pernah makan ;)

      Delete
  4. Cantikkk.. bestnya dapat hadiahhhhh

    ReplyDelete
  5. bestnya... seronok bila dapat hadiah dari kawan-kawan blogger

    ReplyDelete
  6. Tahniah Syaz! tudung biru..wow sgt :)

    ReplyDelete
  7. sedap kan sambal roselle tu...cantik tudung..hehe..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. rezeki dapat merasa sambal rosselle. Dapat pulak tudung biru yang cantik coraknya. Tahniah!

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..murah rezeki
    Tak pernah mkn lg sambal rossele

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, saya pun baru pertama kali makan :)

      Delete
  10. ammi pun tak sempat nak BW walaupun tak kerja. Banyak sangat urusan dirumah. Tu yang marathon BW harini

    ReplyDelete
    Replies
    1. duk rumah lagi tak menyempat2 kan..bizi lagi dari duk ofis hehe

      Delete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me