Search This Blog

Thursday, October 22, 2020

Pusat Ikan Hiasan Port Dickson | Throwback Thursday | 1 Disember 2019


Untuk Throwback Thursday hari ini, aku nak abadikan gambar kami sekeluarga bersama mak mertua dan adik zaimi waktu kami ke Pusat Ikan Hiasan Port Dickson hujung tahun lepas.
Sebabnya, gambar ni adam dah bawak untuk tampal kat kerja dia di sekolah hahaha

Entah boleh dapat balik ke tidak entahlah, jadi snap saja siap-siap.
Kenapa snap?
Kenapa tak scan?

Sebab adam baru ingat kena bawak gambar ni ke sekolah, ahad malam isnin ngam-ngam sebelum tidur.
Hebat bukan?

Ahahah

Nasib baik ada gambar ni!
Haih..
Sabar je lah.

26 comments:

  1. Wah, rajin buat aktiviti macam ni dengan anak2, kita dulu masa Iman kecik pun ada jugaklah bawa pergi pusat sanctuary, mmg seronok

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok kan, budak2 memang suka tengok haiwan :D

      Delete
  2. Itu mujur Adam ingat sebelum tidur, kalau ngam2 sebelum ke sekolah...lagiii hebat! Hahaa

    ReplyDelete
  3. Entah mana lah gambar asal tu berada agaknya kan. harap dapat balik lah. Mujur juga ada snap sebelum tu. Ada jugak kenangan disitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. katanya cikgu tampal belakang kelas, tak tau la tu..huhu

      Delete
    2. Ohh habis sessi mintak mintak cikgu pulangkan semula lah kan. Sayang tu

      Delete
    3. kan, rm20 jugak masa beli hahahaha

      Delete
  4. adam kena bawak ke sekolah kenapa? sharing experience depa class ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tampal kat kertas mahjong ape tah.. akak pun tak faham hahaha

      Delete
  5. Baru tau ada Pusat Ikan Hiasan kat Port Dickson.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah ada, nanti boleh lah pergi jalan-jalan tengok penyu :D

      Delete
  6. best sini, tengok ikan and penyu..hihihi

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Ikan yang boleh dibela dalam akuarium uncle, ikan kembung tak ada kikiki

      Delete
  8. Kenangan yang indah adalah bersmaa keluargaa ;D

    ReplyDelete
  9. gambar kenangan sekeluarga mmg patut disimpan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, saya simpan dalam bentuk digital dulu. Harap2 dapat balik yang hardcopy ni huhuhu

      Delete
  10. Gambar2 cmni menggamit kenangan kan..siap ade prop lg hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tu orang kamera tu edit, kreatif betoi dia

      Delete
  11. Replies
    1. tu yang rasa sayang nak bagi sekolah dia tu hahaha

      Delete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me