Suka Sangat Komen Orang, Dah Mendapat! | Thankful Thursday

 Lagi beberapa jam nak masuk tahun baru 2021.

Tiba-tiba di kalau lemau pagi tadi, dapat satu pesanan dari blogger terkenal yang selalu menjengah blog ku ini, iaitu abam kie!

Alhamdulillah, dapat rezeki jadi pengomen kedua terbanyak di blog beliau.
Dapat top up RM10! 
Yeay!
Semoga murah rezeki abam kie kita ni.

Jom singgah ke blog abam kie jom!

Post a Comment

46 Comments

  1. Untung jadi rajin komen :)

    ReplyDelete
  2. wahhhh. bestnya.. hadiah tahun baru ye..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Tahniah Kak Syaz, habis tahun ni ramai dapat rezeki dari blog :)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Syaz. What goes around, comes around. Itulah kalau rezeki tak ke mana. Dulu kan Syaz bermurah hati taja novel kpd kami rakan blogger. Hari ini Abam Kie pula belanja Syaz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe alhamdulillah, semoga murah rezeki abamkie hendaknya

      Delete
  5. Wah tahniah. Memang rajin pun kak Syaz ni mengomen hehe

    ReplyDelete
  6. Halo...singgah sini. Hepi new year 2021.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. sambil2 balas semula kunjungan rakan blogger :D

      Delete
  8. Tahniahhhh. perghhhh... nak jugaklaaaa.. hehhehee

    ReplyDelete
  9. Gongxi ni! Xinnian Kuaile!
    (Tahniah! Selamat Tahun Baru!)

    ReplyDelete
  10. Wah! Tahniah Syaz... Ni yang nak pi repair laptop ni... selalu guna handphone je, komen selalu tak lekat... hehehehe...

    ReplyDelete
  11. wah terbaiklah kak syaz. tahniah ye :)

    ReplyDelete
  12. tahniah kak syaz! atie dpt juga!!!!rm5 :)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah.. Tahniah Syaz.. rezeki tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak sha, rezeki. semoga murah juga rezeki abam kie

      Delete
  14. Tahniah kak syaz!! Hadiah tahun baru tuuu

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)