Thursday, December 31, 2020

Suka Sangat Komen Orang, Dah Mendapat! | Thankful Thursday

 Lagi beberapa jam nak masuk tahun baru 2021.

Tiba-tiba di kalau lemau pagi tadi, dapat satu pesanan dari blogger terkenal yang selalu menjengah blog ku ini, iaitu abam kie!

Alhamdulillah, dapat rezeki jadi pengomen kedua terbanyak di blog beliau.
Dapat top up RM10! 
Yeay!
Semoga murah rezeki abam kie kita ni.

Jom singgah ke blog abam kie jom!

46 comments:

  1. wahhhh. bestnya.. hadiah tahun baru ye..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Tahniah Kak Syaz, habis tahun ni ramai dapat rezeki dari blog :)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Syaz. What goes around, comes around. Itulah kalau rezeki tak ke mana. Dulu kan Syaz bermurah hati taja novel kpd kami rakan blogger. Hari ini Abam Kie pula belanja Syaz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe alhamdulillah, semoga murah rezeki abamkie hendaknya

      Delete
  4. Wah tahniah. Memang rajin pun kak Syaz ni mengomen hehe

    ReplyDelete
  5. Halo...singgah sini. Hepi new year 2021.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. sambil2 balas semula kunjungan rakan blogger :D

      Delete
  7. Tahniahhhh. perghhhh... nak jugaklaaaa.. hehhehee

    ReplyDelete
  8. Gongxi ni! Xinnian Kuaile!
    (Tahniah! Selamat Tahun Baru!)

    ReplyDelete
  9. Wah! Tahniah Syaz... Ni yang nak pi repair laptop ni... selalu guna handphone je, komen selalu tak lekat... hehehehe...

    ReplyDelete
  10. wah terbaiklah kak syaz. tahniah ye :)

    ReplyDelete
  11. tahniah kak syaz! atie dpt juga!!!!rm5 :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah.. Tahniah Syaz.. rezeki tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak sha, rezeki. semoga murah juga rezeki abam kie

      Delete
  13. Tahniah kak syaz!! Hadiah tahun baru tuuu

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot