6 kategori kemasukan semula pelajar IPT ke kampus

 6 kategori kemasukan semula pelajar ke kampus secara fizikal bermula 1 Mac 2021 dan pergerakan pulang pelajar berkeperluan.





Kementerian Pengajian Tinggi

Dato' Dr. Noraini Ahmad

#uitmprihatin

#kitaUiTM

#UiTMdihatiku

Post a Comment

18 Comments

  1. JEMU JUGA PDPR KAN NK JUGA NGADAP PENSYARAH

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar semoga dipermudahkan buat anak-anak semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminn..moga dipermudahkan juga buat tenaga pengajar yang ada anak berpdpr ni..huhu.. kalau kena masuk kampus mengajar, tapi anak2 masih kena pdpr..haru juga dunia nanti

      Delete
  3. Dah tak selaras dah sekarang. student pun pening sudah.
    Semoga urusan dipermudahkan. Aaminnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminn...risau sangat kalau kena ke kampus, anak pdpr..

      Delete
  4. Anak-anak saya terkurung di LD sejak 13 September 2020. Tak tahulah macamana nanti keadaannya nak terbang balik ke Malaya.

    ReplyDelete
  5. moga time ni kes dah berkurangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. harapnya macam tu lah..moga dapat kata putus yang baik

      Delete
  6. Moga semuanya dipermudahkan...

    ReplyDelete
  7. Harap time ni Covid 19 dah hancur leburrr.. My birthday.. sobbsss.. Moga tabah mereka yang berjuan mencari ilmu Allah....

    ReplyDelete
  8. kalo student undergraduate yang memang kena pergi bengkel setiap sem tu macam mano la ek..maksudnya nanti semua la boleh balik kampus..

    ReplyDelete
  9. hari tu meeting dgn hq berkali² diorg pesan pergerakan budak balik ke kampus bermula 1 mac.. kami br je plan nk keluarkan surat utk panggil budak 2 mgu lebih awal.. nasib baikkkk blom keluar surat

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.