Wednesday, April 21, 2021

Ruang Kucing | Wordless Wednesday | Sebarkan Manfaat Sempena Ramadhan #9

 


16 comments:

  1. Memang pun.. kucing saya pun suka bermain di kotak.

    ReplyDelete
  2. hehhehe amboiii manja kucing... nak duduk tepi laptop juga ye heheh

    ReplyDelete
  3. depa ni memang suka duk dekat kita buat kerja kan Syaz, yang tak larat tu suka naik pijak atas keyboard adoi:)

    ReplyDelete
  4. Oh camtu rupanya, nampak praktikal. . tapi kucing ramai, tak muat meja. nanti dengki pulak masing-masing. hehehe

    ReplyDelete
  5. wow santai ja meow landing tepi pc

    ReplyDelete
  6. hahahaha.. memnag punnnn.. pantang jumpa kotak

    ReplyDelete
  7. kat rumah tu bila dah banyak sangat box pastu berebut pulak... sudahnya kita yang geram bila merata ada box

    ReplyDelete
  8. takde kucing plak nak gunakan teknik ni

    ReplyDelete
  9. haha. faham sangat. angkat letak bawah, 2 saat pastu dah naik balik

    ReplyDelete
  10. apasal tiap kali wak singgah sini terkezot nampak gmbr video mia khalifa tuuu., huhuhu
    mukin TT x perasan kot psl iklan2 nih., ;p

    ps. anyway, kucing tu siap tidur lagi patutla ada durian dipanggil kucing tido melingkau., hehehe

    ReplyDelete
  11. alorhhh comel je dia tido muat2 dalam kotak tu

    ReplyDelete
  12. teringat kucing suka duduk atas laptop. Kucing memang suka nau kotak atau tempat macam kotak.

    ReplyDelete
  13. cat ada ruang dia tersendiri haha

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot