Thursday, May 20, 2021

Atlet Bina Badan Terlepas Lagi

Hari tu dah buat sekali, ini dia buat lagi.

Entah apalah kerja anak-anak lelaki aku ni.
Tak ada filter lain ke yang nak dimain 😂

Masing-masing teringin nak body besar.
Padahal masing-masing masih cikeding 😂

Reader sekalian jangan marah haaa..
Asyik baca pasal covid-19 dan masalah dunia yang lain, 
Ada jugak petisyen untuk penjara kan Neelofa pun ada.

Sesekali lalu di timeline kalian gambar kartun anak aku harap dapat hilangkan stress kalian ye hihihi

16 comments:

  1. Mudah2an boleh jadi atlet negara suatu hari nanti.

    ReplyDelete
  2. Nanti dia dah remaja suruh pi bina badan di gym. Jadi abam sado gitu!

    P.S. Jom join GA yg sdg berlangsung di blog Abam Kie? Terima kasih.
    http://www.zukidin.com/2021/05/happy-birthday-giveaway-by-abam-kie.html

    ReplyDelete
  3. ha ha ha...sado sgt yer. memang menghiburkan layan teletah anak2..

    ReplyDelete
  4. Teringin nak jadi sado abamir ni. hihi

    ReplyDelete
  5. Mungkin salah satu impian mereka ni.

    ReplyDelete
  6. Seram tengokkan badan berurat-urat.. 😆

    ReplyDelete
  7. bagi dia mcm hero gittuw..hehe

    ReplyDelete
  8. hahahaah !!! mana tau jadi kenyataan

    ReplyDelete
  9. Mana tahu besar nanti pi gym dpt badan sado hehe

    ReplyDelete
  10. amboiii...nak jadi abang sado kena banyak makan sayur

    ReplyDelete
  11. takpe dik, walaupon cekeding, dengan latihan yg betul dan main gym selalu nnt bole dpt badan sado macam tun..

    ReplyDelete
  12. Hahahaa..ni nak lepas geram duk rumah lama sgt ye anak2 ^_^

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot